راهنما و سوالات متداول 2018-05-08T11:37:44+00:00

نکات مهم جهت خرید از فروشگاه

1- محصولاتی که در فروشگاه قرار دارند از فروشگاه های مختلف در تمام نقاط شهر می باشد ( هر فروشگاه دارای کد اختصاصی خود می باشد ) ، در صورتیکه شما محصول مورد نظر خود را از یک فروشگاه با کد خاص خریداری کنید تنها هزینه یک پیک پرداخت می کنید ، اما در صورت خرید از فروشگاه های مختلف برای هر خرید یک هزینه پیک مجزا از شما دریافت می شود.

2– برای پیدا کردن تمام محصولات یک فروشگاه کافیست از منوی جستجوی فروشگاه کد فروشگاه را جستجو کنید، تا تمام محصولات فروشگاه برای شما نمایش داده شوند.

3– محصولات درخواستی شما قبل از ارسال ، توسط همکاران ما کاملا بررسی می شوند و در صورت نداشتن مشکل به مقصد حمل می شوند.

4- هزینه پیک در پیش فاکتور شما نشان داده می شود

5- تمام فروشگاه های طرف قرارداد با ما دارای ضمانت کیفیت و اصل بودن محصول هستند ، با خیال راحت خرید کنید

لطفا هنگام خرید چند محصول به کد فروشگاه دقت کنید ، هر کد محصول متفاوت هزینه پیک جداگانه برای شما دارد

هزینه ارسال به چه صورت دریافت می شود

ارسال بصورت پیک موتوری بوده ( کمتر از ۹ کیلو گرم ) ، و هزینه پیک موقعه پرداخت بصورت جداگانه نمایش داده خواهد شد.

توجه کنید در صورتیکه شما دو محصول سفارش دهید و از دو فروشگاه متفاوت در سطح شهر باشند ، دو پیک مجزا  محصولات شما را تحویل می دهند و شما هزینه دو پیک را پرداخت می کنید.

در صورتیکه چند محصولات سفارش دهید و تمام محصولات از یک فروشگاه باشند، شما فقط هزینه یک پیک را پرداخت می کنید

محصولات هر فروشگاه دارای کد اختصاصی خود در توضیحات محصول می باشند ، در صورتیکه محصولات سفارش داده شده شما دارای کد یکسان نباشند ، شما از چند فروشگاه خرید کرده اید و هزینه چند پیک از شما دریافت می شود ، در صفحه پرداخت نام فروشگاه هایی که شما از ان خرید کرده اید نشان داده می شود.

فرایند پرداخت به چه صورت است؟

در حال حاضر، پرداخت محصول و هزینه پیک  هنگام خرید بصورت پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی سایت صورت می گیرد.

بازگشت کالا به چه صورت است؟

​اولین​ هدف کالا19 رضایت کامل شما می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز و قابل تعویض تا 24 ساعت بعد از زمان تحویل امکان پذیر است. (کالاهای غیر قابل تعویض در سطر بعدی مشخص شده اند)

جهت بازگشت کالا، توجه داشته باشید که در صورت عدم تکمیل فرم بازگشت کالا، بازار19 هیچ گونه تعهدی در رسیدگی به بازگشت کالا نخواهد داشت.

کالاهایی که قابلیت تعویض ندارند شامل :

آرایشی و بهداشتی – عطر -خمیر بازی – مواد غذایی – لوازم تحریر کتاب- سی دی و دی وی دی
در مورد اسباب بازی در صورتی که پکیج کالا باز نشده باشد امکان مرجوعی وجود دارد .
لباس زیر- گن -لباس هایی که به تن می چسبد مثل جوراب شلواری و ساپورت و مایو
از زیور الات : گوشواره

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید:

تمام کالاهای ارسالی به مشتری ، قبل از ارسال توسط کارشناسان ما بررسی می شوند و از صحت و سلامت محصول اطمینان حاصل کرده سپس محصول برای شما با فاکتور فروشنده و همراه با گارانتی ارسال می شود.

لطفا قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی و استفاده از محصول خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا ۲۴ ساعت به تیم خدمات مشتریان اطلاع داده تا مشکل شما در سیستم ثبت گردد و هماهنگی های لازم جهت فرستادن کالا به فروشنده صورت گیرد.

شرایط بازگشت پوشاک

درمورد پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش، زدگی یا پارگی، مناسب نبودن سایز ، راضی نبودن از کیفیت ، بدون اینکه برچسب کالا جداشده باشد،بدون بوی عطر،بدن و کاملا مطابق بسته ارسالی تا قبل 24 ساعت می توانید کالای خود را بع آدرس فروشنده برگشت دهید.

چه افرادی می‌توانند در کالا19 فروشنده باشند ؟

در حال حاضر کالا19 می‌تواند به تمام فروشنده های کرمانشاهی که دارای محصولات اصل و قانونی هستند خدمات ارائه دهد.

هزینه عضویت و فروش کالا در فروشگاه کالا19 چقدر است ؟

کاملا رایگان است. همین امروز می‌توانید به خانواده کالا19 بپیوندید.

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی (شخص/فروشگاه):

  • اطلاعات شخصی
  • شماره شبا شخص ثبت نام کننده
  • تکمیل و امضا فرم قرارداد