[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

مهمترین شرایط برای فروش محصولات در کالا19

  • کالا مورد فروش باید مجاز و تامین کننده اظهار دارد از کلیه مقررات قانونی از جمله مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، قانون مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با پولشویی، تعزیرات ، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‎ای ، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و سایر قوانین مربوط اطلاع کامل دارد و پای‌بند به رعایت آن‌ها است. در صورت ادعا یا مطالبه حق از ناحیه اشخاص ثالث، مسئول پاسخ‌گویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود.
  • تمام محصولات باید دارای ضمانت باشند ، (ضمانت 24 ساعت تعویض برای محصولات غیر دیجیتال و محصولات دیجیتال دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر ، همچنین محصولات غذایی و بهداشتی دارای تاریخ انقضا معتبر باشند)
  • تامین کننده متعهد می گردد که عودت کالاهای معیوب و یا آکبند در شهر کرمانشاه را تا 24 ساعت بعد از زمان تحویل و در سایر نقاط استان تا 7 روز بعد از تحویل کالا به مشتریان بپذیرد.
  • کلیه ابلاغیه ها ، اخطارها، پیام‌ها و مکاتبات کالا19 از طریق پنل کاربری تامین کننده و همچنین ایمیل یا تلفن تماس معرفی شده ی ایشان صورت می‌گیرد. کالا19 مسئولیتی در خصوص عدم توجه و یا عدم مشاهده پیام‌ها توسط تامین کننده نخواهد داشت
  • در صورتی که در خصوص هر یک از شروط عدم مسئولیت یا نقض هر یک از مقررات کشور در رابطه با توزیع کالا یا محصولات تامین کننده، مسئولیتی بر کالا19 تحمیل گردد، تامین کننده موظف است که کلیه خسارات مادی و معنوی وارده بر کالا19 را جبران نماید

تعهدات تامین کننده

*به موجب قرارداد حاضر، تامین کننده موظف به ثبت اطلاعات و ارائه مدارک درخواستی کالا19 خواهد بود.
*به موجب این قرارداد، تامین کننده موظف به مطالعه و رعایت می‌شود که کلیه ی قوانین ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ابلاغیه هایی که کالا19 در بخش مستندات سایت یا پنل تامین کننده یا ایمیل ایشان قرارداده یا ارسال می شوند خواهد بود.
* تامین کننده اظهار می‌نماید از کلیه مقررات قانونی از جمله مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، قانون مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با پولشویی، تعزیرات ، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‎ای ، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و سایر قوانین مربوط اطلاع کامل دارد و پای‌بند به رعایت آن‌ها است. در صورت ادعا یا مطالبه حق از ناحیه اشخاص ثالث، مسئول پاسخ‌گویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود.
*چنانچه تامین کننده در نتیجه استفاده مشتریان از محتوای تولید شده، به هرگونه اطلاعات شخصی مشتریان از جمله نام، یا سایر اطلاعات و داده‌های شخصی آنان دسترسی پیدا کند، متعهد است:

  • الف- کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حریم خصوصی را رعایت نماید و در صورت نقض، عواقب آن را بپذیرد.
  • ب- تنها برای مقاصدی که کالا19 مجاز دانسته است از این اطلاعات استفاده نماید.
  • ج- هرگونه گردآوری، استفاده، تغییر و ذخیره اطلاعات مشتریان را تنها با اجازه کالا19 و به صورت آشکارا انجام دهد.

*به موجب قرارداد حاضر، تامین کننده مسئول حفاظت از نام کاربری و رمز عبور پنلی که به او اختصاص یافته است، شناخته می‌شود و مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی را که با نام کاربری او انجام می‌گیرند، از قبیل محتواگزاری، پذیرش سفارشات، ارسال اطلاعات و سایر موارد ارتباطی بر عهده خواهد داشت و تمام خسارات ناشی از سو استفاده از نام کاربری و کلمه عبور بر عهده خواهد گرفت
* به موجب قرارداد حاضر تامین کننده متعهد است در صورت تغییر اطلاعات تماس خود، آن را فوراً به اطلاع کالا19 برساند.

خسارات قراردادی

چنانچه به موجب این قرارداد از جانب تامین کننده خسارتی به کالا19 یا مشتری نهایی وارد آید، تامین کننده ضامن جبران خسارت می باشد. بدیهی است شرایط این ماده جدای از ماده جرایم این قرارداد است و قابل پیگیری در مراجع ذیصلاح جمهوری اسلامی ایران خواهد بود

نشانی و اقامتگاه قانونی بازار19 در وب سایت رسمی آن قید گردیده و اقامتگاه تامین کننده نیز همان محلی است که در فرم قرارداد و در پنل تامین کننده توسط ایشان ثبت گردیده است و هر گونه تغییر در نشانی و اقامتگاه باید به اطلاع طرف دیگر برسد. ارسال هرگونه مکاتبات و اوراق عادی و رسمی به این نشانی ها، ابلاغ شده واقعی تلقی می شود

مفاد دستورالعمل :

* کالا19 می تواند میزان حق الزحمه یا نحوه دریافت مبالغ را تغییر دهد، تغییر میزان و نحوه دریافت آن از طریق پنل و یا پست الکترونیک به اطلاع تامین کننده خواهد رسید. در صورت اطلاع رسانی از سوی تامین کننده در رابطه با عدم پذیرش آن در مهلت مقرر، کالا19 می‌تواند علاوه بر تسویه حساب تا تاریخ مقرر، دسترسی وی به پنل تامین کنندگان را به حالت تعلیق در آورد.
* پرداخت مبالغ فروش از طریق واریز به شماره شبایی انجام خواهد گرفت که تامین کننده در پنل تامین کننده گان کالا19 ثبت نموده است. تامین کننده به موجب این قرارداد، انتساب شبای مذکور به خود را تصدیق می‌‌کند. در غیر این صورت، بازار19 مسئولیتی در این خصوص نخواهد پذیرفت. اسناد واریزی به شبای وارد شده در پنل، به منزله تسویه حساب کالا19 با تامین کننده خواهند بود.
* کالا19 به صورت هفتگی، بهای محصولات فروش رفته در بازه زمانی یک هفته را که از مشتری دریافت کرده (به غیر از سفارشات عودت شده) ، پس از کسر حق الزحمه و سایر هزینه‌ها و مبالغ ذکر شده در قرارداد ، طی حواله بانکی و طی یک هفته کاری پس از محاسبه به تامین کننده پرداخت خواهد نمود. آغاز فرایند محاسبه، اولین روز کاری پس از هفته اول فعالیت می‌باشد. منظور از روزكاری، هر روز هفته، به استثنای جمعه و تعطیلات رسمی جمهوری اسلامی ایران، از ساعت ۸ الی ۱6 است.

حل اختلاف

حل اختلاف بین مشتری و تامین کننده:
در صورت بروز هرگونه اختلاف در رابطه ی بین مشتری و تامین کننده، مورد اختلاف توسط کالا19 به عنوان داور مرضی الطرفین بررسی و نتیجه برای طرفین لازم الاجرا می باشد.
*حل اختلاف در تفسیر این قرارداد

الف) در صورت بروز هرگونه اختلاف در رابطه با تفسیر مفاد و اجرای قرارداد حاضر ابتدا طرفین تلاش می نمایند تا از طریق مذاکره، صلح و سازش مورد را مرتفع نمایند. در صورت لاینحل ماندن مورد اختلاف، حق مراجعه به مراجع ذیصلاح قانونی برای طرفین محفوظ خواهد بود.

ب) در زمان بروز اختلاف، در صورت توافق طرفین، دو طرف به انجام تعهدات اولیه خود بر اساس قرارداد تا حل مناقشه ادامه می دهند، در غیر این صورت، تا زمان حل و فصل کامل موضوع اختلاف، تعهدات طرفین متوقف خواهد شد

فاکتور فروش به نام چه کسی باید صادر شود؟

با توجه به اینکه کالا19 در قرارداد به عنوان «بازاریاب» معرفی شده است و وظیفه کالا19 ایجاد بستری مناسب جهت فروش کالا از سمت فروشنده به خریدار نهایی می باشد. باید تمامی فاکتورها به نام مشتری نهایی صادر شود.

به عبارت دیگر، در بستر کالا19 فروشندگان اقدام به فروش کالاهای خود به مشتری نهایی می نمایند و کالا19 تنها کارمزد بازاریابی را از فروشندگان دریافت می نماید. بنابراین، صدور فاکتور می بایست در صورت درخواست مشتری در وجه خریدار (مشتری نهایی) و نه در وجه بازاریاب (کالا19) باشد.

پرداخت صورتحساب‌ها چه زمانی صورت می‌گیرد؟

24 ساعت بعد از تحویل کالا صورتحساب براي تأمین‌کنندگان پرداخت می شود.

جریمه لغو شدن هر کالا به علت کسر موجودی چه قدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

اگر تعداد کالاهاي لغو شده به دلیل عدم تأمین٬ بیشتر از 3 بار در ماه باشد هر کالا 20.000 تومان جریمه دارد و در صورت عدم پرداخت قرارداد یک طرفه لغو خواهد شد

طریقه محاسبه جریمه برای تأمین‌کنندگان (طرف دوم قرارداد) چگونه است؟

چناچه کالایی به یکی از دلایل نوشته شده لغو  گردد طبق قرار داد در ازای هر آیتم 20000 تومان از شما کسر می گردد. و در صورت سه بار تکرار ، قرارداد بصورت یکطرفه لغو خواهد شد

  • کالای آسیب دیده یا کثیف
  • کیفیت پایین کالا
  • ارسال کالای اشتباه
  • ارسال سایز اشتباه
  • ارسال رنگ یا طرح اشتباه
  • درج اشتباه اطلاعات محصول در سایت
  • مشکلات گارانتی
  • منقضی شدن کالا

 طریقه محاسبه مالیات برای تأمین‌کنندگان چگونه است؟

تمامی قیمت‌ها بر روی سایت کالا19 باید شامل مالیات بر ارزش افزوده باشند ؛ بنابراین تمام کسورات کالا19 از شما شامل مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند. تأمین‌کنندگان تنها کسورات را به اداره مالیات گزارش می‌دهند. ازآنجایی‌که فاکتور کالا به نام مشتری صادر می‌شود، فقط مواردی که به تأمین‌کنندگان مربوط می‌شود را به اداره مالیات گزارش می‌دهیم. کالا19 به هیچ‌وجه قيمت روي سايت را تغيير نمی‌دهد؛ و محاسبات با فرض اينكه تمامي اعداد شامل ارزش افزوده هستند انجام می‌دهد.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]